Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013

ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ

ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ


ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΝΑ ΦΥΤΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΜΑΣ
 
 ΦΤΥΑΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΚΑΒΟΥΜΕ !!!!
 ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ

Η αναβίωση του εθίμου του «Κλήδονα».

Ο ΚΛΗΔΟΝΑΣ ΣΤΟ 7ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ



 Τα αγόρια καλωσορίζουν τους καλεσμένους και παρουσιάζουν το έθιμο του Κλήδονα
Στην παλιά την Καστοριά μια μαμά καλούσε τις φίλες της που είχαν κορίτσια στην αυλή της,κοντά στη γιορτή του Αη Γιάννη του καλοκαιρινού, για να γιορτάσουν τον Κλήδονα.

Σάββατο, 25 Μαΐου 2013

20 γνωρίσματα των ανθρώπων που έχουν αποφασίσει να είναι ευτυχισμένοι!

20 γνωρίσματα των ανθρώπων που έχουν αποφασίσει να είναι ευτυχισμένοι!



Η ευτυχία αποτελεί κοινή επιδίωξη όλων των ανθρώπων.
Κανείς δεν θέλει να είναι σκυθρωπός και λυπημένος.
Όλοι έχουμε γνωρίσει ανθρώπους που καταφέρνουν να είναι ευτυχισμένοι, ακόμη και εν μέσω κάποιας αγωνιώδους δοκιμασίας στη ζωή τους.
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν νιώθουν πόνο, θλίψη ή λύπη – απλά, δεν αφήνουν αυτά τα συναισθήματα να κατακλύσουν την ζωή τους.
20 γνωρίσματα των ανθρώπων που έχουν αποφασίσει να είναι ευτυχισμένοιΠώς το καταφέρνουν;
Έρευνες αποκαλύπτουν 20 κυρίαρχα γνωρίσματα των ευτυχισμένων ανθρώπων:
1. Εκτιμούν την ζωή
Είναι ευγνώμονες που ξυπνούν κάθε πρωί.
Αναπτύσσουν μία παιδική αίσθηση θαυμασμού για τη ζωή και εστιάζουν στην ομορφιά της κάθε στιγμής.
Δεν παίρνουν τίποτε ως δεδομένο – προσπαθούν να αδράξουν την κάθε στιγμή και αγνοούν τις μικρές αναποδιές.

Τετάρτη, 22 Μαΐου 2013

Τι θα εύχονταν οι νηπιαγωγοί να γνωρίζουν οι γονείς των παιδιών του νηπιαγωγείου!


Τί θα εύχονταν οι νηπιαγωγοί να γνωρίζουν οι γονείς των παιδιών του νηπιαγωγείου!



Καθώς η σχολική χρονιά πλησιάζει στο τέλος της και ήδη εμφανίζονται στα νηπιαγωγεία οι γονείς των μαθητών της επόμενης χρονιάς, είναι σχεδόν σίγουρο ότι κάθε νηπιαγωγός, βλεποντάς τους, μεταξύ άλλων θα ευχόταν να γνωρίζουν τα… ακόλουθα:
  • Δείξτε ενδιαφέρον για ο,τιδήποτε φέρνει μαζί του από το σχολείο (και φυσικά μην το πετάξετε ποτέ!). Ακόμη κι αν δεν καταλαβαίνετε τί ακριβώς είναι αυτό που κρατάτε στα χέρια σας (!!) το παιδί σίγουρα δούλεψε σκληρά και νιώθει υπερήφανο για το δημιούργημά του.
  • Μην ρωτάτε πως αποδίδουν τα υπόλοιπα παιδιά. Αν το παιδί σας τα πηγαίνει καλά σε κάτι μην ρωτάτε αν και ο φίλος του το κάνει αυτό. Πρόκειται για απόρρητο προσωπικό δεδομένο. Επίσης μην ρωτάτε αν το παιδί σας είναι το εξυπνότερο στην τάξη. Οι νηπιαγωγοί συγκρίνουν την πρόοδο του κάθε παιδιού με τον εαυτό του και όχι με τους άλλους π.χ. ζωγραφίζει ένα πρόσωπο τόσο καλά όσο το έκανε το φθινόπωρο;